
Zgodnie z rozdziałem VI. 1 programu:
W celu otrzymania dotacji beneficjent, którego oferta została umieszczona na liście ofert zakwalifikowanych do otrzymania dofinansowania, zobowiązany jest – w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyników konkursu przez Ministra do Spraw Polityki Senioralnej – dostarczyć do właściwego urzędu wojewódzkiego oświadczenie o przyjęciu dotacji (według wzoru zamieszczonego przez właściwy urząd wojewódzki na stronie internetowej urzędu wojewódzkiego), a także przedłożyć, na żądanie wojewody udzielającego dotacji, dokumenty potwierdzające dane zawarte w ofercie i wymagane przez Program lub określone w ogłoszeniu konkursowym. Za datę złożenia oświadczenia uznaje się datę wpływu do urzędu.
Poniżej wzór oświadczenia o przyjęciu dotacji.
Wyniki konkursu Senior+ edycja 2025 zostały ogłoszone na stronie internetowej KPRM w zakładce „komunikaty i ogłoszenia” poniżej link: