Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Wydział Organizacyjno-Administracyjny - OA

Antoni Dral

Dyrektor Wydziału


tel.: 17 867-19-08
fax: 17 867-19-50
e-mail: oa@rzeszow.uw.gov.pl
nr pokoju: 205 (sekretariat)

 

Krzysztof Jamrugiewicz

Zastępca Dyrektora


tel.: 17 867-12-04
fax: 17 867-19-50
e-mail: oa@rzeszow.uw.gov.pl
nr pokoju: 205 (sekretariat)

 

Do zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego należy w szczególności:

  • wykonywanie zadań w zakresie organizacji i funkcjonowania Urzędu oraz zespolonych służb, inspekcji i straży wojewódzkich,
  • koordynowanie działań i prowadzenie spraw dotyczących zmian w podziale terytorialnym województwa oraz zmian dotyczących nazw miejscowości i obiektów fizjograficznych, a także związanych z przeprowadzaniem w gminach referendum lokalnego w sprawie utworzenia, połączenia, podziału i zniesienia gminy oraz ustalenia granic gminy,
  • koordynowanie działań i prowadzenie spraw związanych z realizacją przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, w tym dotyczących prowadzenia strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie,
  • koordynowanie działań i prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie,
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką kadrami i funduszem wynagrodzeń, tworzeniem warunków funkcjonowania Urzędu, obsługi administracyjno-gospodarczej, finansowo-księgowej, socjalnej i bhp, w tym:
    • nabór kandydatów do pracy w Urzędzie,
    • prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej Urzędu,
    • opracowywanie propozycji zadań inwestycyjnych i remontowych dotyczących Urzędu,
  • prowadzenie spraw związanych z gromadzeniem i dokonywaniem analizy oświadczeń o stanie majątkowym pracowników Urzędu oraz organów rządowej administracji zespolonej w województwie,
  • koordynowanie i podejmowanie działań związanych z zapewnieniem kompleksowej obsługi klienta w Urzędzie,
  • prowadzenie spraw w zakresie informatyzacji Urzędu,
  • prowadzenie archiwum zakładowego i kancelarii Urzędu.

 

  • Oddział Organizacyjny – (OA-I)
  • Oddział Kadr i Szkolenia – (OA-II)
  • Oddział Finansowo-Księgowy – (OA-III)
  • Oddział Informatyki i Telekomunikacji – (OA-IV)
  • Oddział Administracyjno-Gospodarczy – (OA-V)
  • Oddział Obsługi Klienta – (OA-VI)
  • Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw bhp i ppoż. – (OA-IX)
  • Oddział zamiejscowy Wydziału w Krośnie – (OA-X)
  • Oddział zamiejscowy Wydziału w Przemyślu – (OA-XI)
  • Oddział zamiejscowy Wydziału w Tarnobrzegu – (OA-XII)
  • Oddział Zarządzania Dokumentacją – (OA-XV)
  • Oddział Inwestycji i Zamówień Publicznych – (OA-XVI)
  • Oddział Transportu – (OA-XVII)
  • Wieloosobowe stanowisko pracy do spraw socjalnych – (OA-XVIII)
  • sekretariat Wydziału – piętro II / pok. 205
  • kasa Urzędu – parter / pok. 28
  • kancelaria Urzędu – parter / pok. 27
  • sprawy kadrowe – piętro II / pok. 203 i 210
  • sprawy socjalne – piętro VI / pok. 615
  • potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnianie profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) – parter, hol główny / pok. 40
  • obsługa klientów zgłaszających się osobiście do Wojewody w sprawach petycji, skarg i wniosków – piętro II / pok. 213
  • udostępnianie dokumentacji pracowniczej – archiwum Urzędu – Rzeszów ul. Miedziana 4a / pok. 2 i 3