Wojewoda Podkarpacki zaprasza wszystkie zainteresowane podmioty do składania wniosków w Programie MALUCH+ 2022-2029:

  1. Jednostki samorządu terytorialnego – gminy, ale także zainteresowane powiaty – wnioski składane wyłącznie elektronicznie, odpowiednio za pośrednictwem systemu Rejestr Żłobków (gminy) lub Emp@tia ( powiaty).
  2. Podmioty niepubliczne – składanie wniosków wyłącznie elektronicznie, za pośrednictwem systemu Emp@tia.

Przypominamy, że nieprzekraczalny termin składania wniosków, to 19.02.2023 r. Z uwagi na wieloletni charakter Programu, w zależności od liczby zainteresowanych podmiotów i zaangażowanych środków, może to być jedyny nabór wniosków w perspektywie czasowej Programu.

Beneficjenci jednostek samorządu terytorialnego na etapie składnia wniosku powinni dysponować ogólną koncepcją inwestycji w celu prawidłowego szacowania jej kosztów.

Beneficjenci niepubliczni powinni dysponować ogólną koncepcją inwestycji w celu prawidłowego szacowania jej kosztów, a także dysponować tytułem prawnym do lokalu lub obiektu, w którym powstać ma instytucja opieki.

Prosimy o zapoznawanie się z załącznikami publikowanymi na stronie. Informujemy, że wszelkie dalsze informacje odnośnie Programu ( w tym wzory umów, informacje o wynikach itp.) będą sukcesywnie publikowane na stronie internetowej, którą aktualnie Państwo przeglądają.

Obsługą Programu w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim zajmuje się Wydział Polityki Społecznej. W sprawie pytań związanych z Programem należy kontaktować się telefonicznie (17 867-15-03 lub 17 867 15 05), a także mailowo na adres s@rzeszow.uw.gov.pl

Pliki do pobrania: