Na podstawie uchwały nr 34 Rady Ministrów z dnia 17 marca 2015 r. w sprawie ustanowienia programu wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 (M.P. z 2018 r. poz. 228) oraz w związku z ogłoszeniem konkursu w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020, edycja w 2020 r., informujemy, że w 03.03.2020 r. MRPiPS ogłosiło wyniki naboru ofert.
Dofinansowanie zostało przyznane jednostkom samorządu terytorialnego, których oferty zostały złożone zgodnie z procedurą konkursową, otrzymały pozytywną ocenę i zostały zakwalifikowane do programu.
Rankingi ofert, które otrzymały dofinansowanie, zostały opublikowane na stronach internetowych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: gov.pl/rodzina oraz www.senior.gov.pl.
Przypominamy, że w celu otrzymania dotacji beneficjent, którego oferta umieszczona została na liście ofert zakwalifikowanych do otrzymania dofinansowania, zobowiązany jest w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyników konkursu przez ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego, dostarczyć do właściwego urzędu wojewódzkiego oświadczenie o przyjęciu dotacji (według wzoru zamieszczonego przez właściwy urząd wojewódzki na stronie internetowej urzędu wojewódzkiego).
Za datę złożenia oświadczenia uznaje się datę wpływu do urzędu, przy czym przez złożenie oświadczenia rozumie się również wysłanie zeskanowanego oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną na adres e-mailowy Wydziału Polityki Społecznej PUW: s@rzeszow.uw.gov.pl.