Jeśli masz pomysł na wydarzenie związane ze stuleciem odzyskania niepodległości przez Polskę i szukasz środków na jego realizację – weź udział w spotkaniu informacyjnym o programie „Niepodległa”. Między 19 a 21 lutego spotykamy się w 14 miastach.
Podczas czterogodzinnego szkolenia dowiedz się jakie są zasady wnioskowania o dotacje w programie, otrzymasz garść inspiracji o lokalnych i ogólnopolskich projektach dotyczących niepodległości oraz dowiesz się jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt. Szczegółowe informacje o miejscach, datach i programie znajdziesz poniżej.
Teatr Maska w Rzeszowie, ul. Mickiewicza 13, 19 lutego 2018
PLAN SPOTKANIA
11:00-12:30 Webinarium: „Zasady składania wniosków w programie „Niepodległa” prowadzą – Agnieszka Gajc i Aleksandra Tatarczuk
12:30 – 13:10 „Dobre praktyki – inspiracje, podpowiedzi i pomysły” prowadzi – Ilona Dusza-Kowalska
13:10 – 13:30 Przerwa
13:30 – 15:00 „Zarządzenie projektem – jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt” prowadzi – Artur Kawa
Zachęcamy do przygotowania pytań, które będzie można zadać prowadzącym webinarium.
Prosimy o potwierdzenie uczestnictwa mailowo na adres: akawa@estrada.rzeszow.pl
Udział w spotkaniu informacyjnym jest bezpłatny!
(informacje o wydarzeniu: http://estrada.rzeszow.pl/aktualnosci/jak-przygotowac-dobry-wniosek-do-programu-niepodlegla,art436/)