Spotkanie dotyczyło spraw organizacyjnych związanych z działalnością placówki. W trakcie wydarzenia inspektor wizytował bazę lokalową oraz rozmawiał z pracownikami.
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych jest powołana do kontroli przestrzegania przepisów ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. – o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (jednolity tekst Dz. U. z 2016 r. poz. 1604 z późń. zm.)
Zadania Inspekcji wykonują następujące organy:
- Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przy pomocy Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych; Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych jest centralnym organem administracji rządowej, podległym ministrowi właściwemu do spraw rynków rolnych;
- Wojewoda przy pomocy wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jako kierownika wojewódzkich inspektoratów jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, wchodzących w skład zespolonej administracji wojewódzkiej. Główny Inspektor koordynuje i nadzoruje działalność Inspekcji.