Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Przygotuj i złóż raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

Data publikacji: 26 marca 2021Przypominamy, że tylko do 31 marca br. podmioty publiczne mają czas na złożenie raportów o stanie zapewniania dostępności, zgodnie zapisami art. 11 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1062).

Raport o stanie dostępności

Termin ten wynika wprost z ustawy, w związku z czym ani podmioty, do których raport jest kierowany (wojewoda, minister ds. rozwoju regionalnego), ani Główny Urząd Statystyczny odpowiedzialny za obsługę systemu sprawozdawczego, za pośrednictwem którego jest składany raport – nie mogą zadecydować o przedłużeniu terminu na przekazanie raportu.

Raport do końca marca powinien także zostać opublikowany na stronie BIP danego podmiotu lub jego stronie internetowej.

Przypominamy jednocześnie, że wszystkie niezbędne informacje dotyczące sposobu raportowania znajdą Państwo pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-europejskie-bez-barier/dostepnosc-plus/koordynatorzy-dostepnosci/raport-o-zapewnieniu-dostepnosci/ 

W przypadku pytań i wątpliwości dotyczących procesu raportowania prosimy o kierowanie ich na adres e-mail: dostepnosc.plus@mfipr.gov.pl .