W dniu 12.05.2017r. inwestor – Prezydent Miasta Rzeszowa wystąpił z wnioskiem do Wojewody Podkarpackiego o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej od km 3+457,29 do km 9+185,79 – od ul. Podkarpackiej w ciągu DK19 – relacji Rzeszów – Barwinek do Al. Gen. Wł. Sikorskiego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 878 relacji Stobierna – Dylągówka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi”, w oparciu o uregulowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U.2015.2031 ze zm.).
Działając na podstawie art. 64 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 23 ze zm.) tut. organ wezwał Prezydenta Miasta Rzeszowa pismem z dnia 30.05.2017r. (otrzymanym w dniu 05.06.2017r.), do uzupełnienia w terminie 7 dni braków formalnych w złożonym wniosku.
W dniu 07.06.2017r. inwestor dokonał odpowiedzi na ww. wezwanie, uzupełniając w części skierowane żądanie.
Po dokonaniu wnikliwej analizy przedłożonych uzupełnień tut. organ stwierdził, iż dołączony do ww. pisma wykaz działek objętych inwestycją nie jest tożsamy z zawartością przedłożonych dokumentów zawierających nieruchomości objęte przedmiotową inwestycją. Ponadto nie przedłożono mapy z jednostkowym projektem podziału nieruchomości objętej wnioskiem. Powyższe nie czyni zadość wezwaniu z dnia 30.05.2017r.
W związku z zaistniałymi brakami uniemożliwiającymi skuteczne zawiadomienie o wszczęciu postępowania w przedmiotowej sprawie, w trybie art. 64 § 2 ww. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w dniu 24.06.2017r., pozostawiono wniosek bez rozpoznania.
Pozostawienie przedmiotowej sprawy bez rozpoznania nie powoduje dla inwestora żadnych skutków prawnych. Inwestor może ponownie złożyć do tut. urzędu kompletny wniosek dotyczący wydania zezwolenia na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej.