Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Udostępnianie danych przetwarzanych w Systemie Teleinformatycznym

Wniosek o udostępnienie danych dla sądu, prokuratury lub Policji

Udostępnienie danych przetwarzanych w Systemie Teleinformatycznym następuje na wniosek sądu, prokuratury lub Policji w myśl art. 10 ust. 14 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 748 t.j.).

 

Udostępnianie danych przetwarzanych w Systemie Teleinformatycznym dla osób fizycznych

Zgodnie z art. 10 ust. 15 ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 748 t.j.), osoba występująca z żądaniem na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 jest obowiązana do podania informacji o okolicznościach zdarzenia, którego to żądanie dotyczy, w tym daty i miejsca zdarzenia oraz numeru telefonu, z którego zostało wykonane połączenie dotyczące powiadomienia o zdarzeniu.

 

Adres do korespondencji:

Wnioski lub żądania o których mowa powyżej należy przesyłać:

  1. listownie na adres Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów,
  2. za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej: /PUWRzeszow/SkrytkaESP lub /PUWRzeszow/skrytka

 

Pliki do pobrania: