Strona główna » Licznik oszczędności EZD » Licznik oszczędności EZD rok 2017

Licznik oszczędności EZD rok 2017

».Poniżej  przedstawiono  oszczędności,  które  powstają  stosując  system  Elektronicznego  Zarządzania  Dokumentacją  w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie.

Licznik wskazuje oszczędności od: 01.01.2016

Stan z: 28.04.2017 godz. 18:00

Licznik oszczędności elektronicznej obsługi klienta służy zaprezentowaniu oszczędności jakie powstają w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w związku ze stosowaniem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) oraz wykorzystywaniem narzędzi komunikacji elektronicznej m.in. poczty email oraz Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

Dzięki wdrożeniu  nowoczesnego systemu teleinformatycznego  do elektronicznego zarządzania dokumentacją  umożliwiającego wykonywanie  w  nim  czynności  kancelaryjnych,  dokumentowanie  przebiegu  załatwiania  spraw  oraz  gromadzenie,  tworzenie i wysyłanie dokumentów  elektronicznych,  dotychczasowy  tradycyjny  papierowy  obieg dokumentów został ograniczony.

Pozwoliło to na zmniejszenie kosztów jakie ponosi Urząd w związku z koniecznością zakupu materiałów biurowych (papier, koperty, tonery) oraz opłatami za przesyłki pocztowe.

 

Lp. Nazwa oszczędności Liczba Cena jednostkowa* Zaoszczędzono
1Liczba dokumentów w rejestrze pism wewnętrznych56050.24zł1 345.20zł
2Liczba dokumentów wysłanych przez ePUAP172825.44zł94 014.08zł
3Liczba faksów elektronicznych zaewidencjonowanych w eDok4360.24zł104.64zł
4Liczba wiadomości e-mail wysłanych zaewidencjonowanych w eDok48482.46zł11 926.08zł
Liczba korespondencji wpływającej w wersji elektronicznej - ewidencjonowana elektronicznie w EZD (bez wydruku):
5- faksy elektroniczne13140.24zł315.36zł
6- poczta elektroniczna62870.24zł1 508.88zł
7- ePUAP53160.24zł1 275.84zł
Łącznie zaoszczędzono:110 490.08zł

* - ceny mogły ulec zmianie w ciągu roku, metoda obliczania znajduje się w załączniku/ach.