Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Zmiany w oddziale paszportowym

Data publikacji: 10 listopada 2016Od 15 listopada oddziały paszportowe w Rzeszowie, Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu będą prowadziły obsługę klientów we wtorki od godziny 9.00 do godziny 17.00. Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie uruchomił także całodobową, automatyczną infolinię paszportową.

Zmiany w oddziale paszportowym

Od 15 listopada oddziały paszportowe w Rzeszowie, Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu będą prowadziły obsługę klientów we wtorki od godziny 9.00 do godziny 17.00. Takie ukształtowanie czasu pracy wychodzi naprzeciw oczekiwaniom licznej rzeszy klientów ubiegających się o wydanie paszportów. Przesunięcie czasu pracy w jednym z dni tygodnia ma szczególnie pozytywny wymiar dla osób zamieszkałych na terenie naszego województwa w znacznej odległości od siedzib oddziałów paszportów, umożliwiając złożenie wniosku paszportowego i odbiór dokumentu bez konieczności  dwukrotnego zwalniania się z pracy, czy zajęć szkolnych.

Uruchomienie infolinii paszportowej

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie uruchomił całodobową, automatyczną infolinię paszportową. Dzwoniąc pod numer 17 867 17 50 można uzyskać informacje dotyczące m. in.: dokumentów wymaganych do otrzymania paszportu, wysokości opłat paszportowych, postępowania w przypadku utraty ważnego paszportu. Za pośrednictwem infolinii można również połączyć się z pracownikiem Oddziału Paszportów, ale tylko w godzinach pracy Oddziału tj. w poniedziałki, środy, czwartki i piątki od godziny 7.30 do godziny 15.30, a we wtorki od godziny 9.00 do godziny 17.00.